Sou a: Inici / V JPL / Comunicacions / Web institucional per una escola de la UPC amb Plone

Web institucional per una escola de la UPC amb Plone

S'ha buscat la manera de poder implementar la pàgina institucional de la UPC amb productes de Plone. Per aquesta feina s'ha desenvolupat un conjunt de products que permeten la gestió de botons, imatges aleatories, banners aleatoris i la integració en l'estructura del CMS. Per fer aquesta feina es va començar contractant un grup de dissenyadors i programadors web que s'encarregarien dels aspectes relacionats amb el disseny web: els CSS, els template de zope i les fotos. Mentrestant es van desenvolupar els products necessaris, els objectes i la funcionalitat d'aquests per donar vida a la pàgina. Un cop finalitzades les dugues parts es va procedir a la posada en marxa implementant una solució d'un plone sota un apache i un squid. Un cop funcionant el sistema es va procedir a la configuració del sistema amb la creació dels diferents espais de la web dins el CMS. Tots aquests processos van produir el tenir una pàgina la gestió de la qual està repartida entre els diferents responsables del centre.
Navegació