Sou a: Inici / X JPL / Conferències convidades / La creació artística en la societat digital

La creació artística en la societat digital

La xerrada tractarà els següents punts: Història de l'art visual; la innovació tecnològica com a crisi i oportunitat. Efecte del lliure intercanvi d'arxius en la feina i les expectatives dels creadors. Paradoxes de la cultura lliure; interessos i moralitat. Models de futur; realisme o utopia? Juan Irache va estudiar Comunicació Audiovisual a la Universitat Ramon Llull. Durant una beca Erasmus a la Libera Università di Bologna va començar a interessar-se per la cultura lliure. Posteriorment, va cursar un Màster en Direcció de Cinema a l'ESCAC. Actualment treballa com a realitzador. Ha dirigit nombrosos curtmetratges seleccionats ens festivals nacionals i internacionals i ha format part del departament de càsting de diversos llargmetratges. És el coordinador de creatius de Pirates de Catalunya i en va ser el candidat per Barcelona a les eleccions municipals de 2011.