Sou a: Inici / VI JPL / Comunicacions / Portal web, aula d'aprenentatge i secretaria per a centres escolars

Portal web, aula d'aprenentatge i secretaria per a centres escolars

En aquesta ponència es descriu una solució tecnològica dissenyada per a proveir una eina complerta de portal web, aula d'aprenentatge i gestió de secretaria per als centres escolars. Està basada en els projectes de programari lliure Joomla! (portal web), Moodle (aula) i eGroupWare (secretaria) executant-se sobre un sistema LAMP (Linux, Apache, MySQL i PHP) i compartint les dades dels usuaris (professors i alumnes) emmagatzemats en un directori LDAP (openLDAP). Es detallen les característiques dels diferents components, les modificacions i desenvolupaments a mida que s'han fet als projectes originals i l'experiència en les diverses instal·lacions realitzades.